Cantare rutiere din beton armat cu turnare locala a betonului

Ce inseamna cantar rutier din beton armat cu turnare locala?

Philro Industrial a fost in mod cert prima firma din Romania care a produs cantare rutiere din beton armat. Desi avantajele acestui model sunt de necontestat, au trecut multi ani pana ceilalti producatori locali au acceptat aceasta idee si au gasit solutii practice de implementare.

Primul model produs avea la baza o structura metalica din beton armat montata intr-un cofrag inclus. Solutia raspundea unor dificultati inerente la nivelul anilor ’90, legate de disponibilitatea unei macarale de mare capacitate, platforma metalica fiind manipulata cu o macara uzuala sau chiar cu un utilaj de ridicat de tip Wola. Mai mult de atat, puteau fi transportate cu un singur camion doua sisteme de cantarire. Astfel, pe o fundatie din beton se aseza cofragul purtand armatura metalica, iar dupa montajul celulelor de sarcina si al executiei armaturii pentru rampe, se umplea imediat cu beton.
Dupa circa 14-21 de zile, cantarul era perfect functional si se puteau face direct testele metrologice fara a fi necesara o alta echipa de montaj.

Sistemul a avut un succes rasunator, fiind cel mai vandut tip de cantar din Romania pana in urma cu zece ani. Firma noastra a fost propulsata gratie acestui tip de model de cantar rutier in fruntea producatorilor de gen din Romania.

Sunt multi producatori locali in prezent care promoveaza cantare rutiere din beton armat cu turnare locala, dar solutia lor nu atinge nici in prezent nivelul tehnic la care era oferit modelul nostru in 1996. Modelele actuale sunt livrate tot sub forma de armatura metalica, dar fara cofrag metalic inclus. Turnarea betonului se face folosind cofrag lemnos pentru partile laterale, iar pentru partea inferioara chiar “curtea” clientului acoperita cu o folie din plastic. Dupa perioada de intarire a betonului, grinzile rezultate sunt ridicate, cu vinciuri sau cricuri, si montate pe celule de sarcina de catre o echipa de montaj trimisa special. Au disparut astfel avantajele legate de distribuirea perfect uniforma a sarcinilor pe celulele de sarcina, in cazul modelului nostru acestea fiind montate anterior turnarii, a finalizarii complete inca de la etapa de turnare a instalarii si bineinteles a celor legate de aspectul perfect ordonat in care se desfasura turnarea. In cazul nostru betonul era turnat intr-un cofrag perfect etans care nu permitea murdarirea curtii clientului asa cum se intampla acum.

Cantarul rutier din beton armat cu turnare locala a betonului a fost realizat in mai multe variante de lungimi, de la 6 pana la 22m, si mai multe variante de montaj, atat suprateran cat si ingropat.

Modelul amintit, desi a facut istorie in cadrul firmei noastre si desi este prezent inca in portofoliul majoritatii producatorilor locali, a fost inlocuit in urma cu 10 ani din motive de control al calitatii betonului turnat local, cu modelul FLAT, un model de cantar rutier din beton armat, turnat in fabrica, in conditii de urmarire stricta a calitatii betonului.

Pentru o oferta completa de cantare rutiere, vizitati site-ul www.cantareauto.com

P1010592 OLYMPUS DIGITAL CAMERA P1000489 P1010651Cantare rutiere umplere locala